<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8206802\x26blogName\x3dWeblog+Rowwen+H%C3%A8ze\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://rowwenheze.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dnl_NL\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://rowwenheze.blogspot.com/\x26vt\x3d6023269949666576423', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



01 juni 2004

Mijdrecht - Tent

In Mijdrecht vanavond mijn jongste vriendinnetje meegenomen. Ze vond het geweldig en van wie zou ze dat nou hebben. ‘Zondag in het Zuiden’ is haar favoriete nummer, dat werd enige tijd geleden thuis en in de auto grijs gedraaid. De oplettende lezer zal weten waarom dat zo is.... Het refrein kende ze eerder dan dat ze kon praten. Maar goed, genoeg trotse ouder gespeeld, ze zal niet de enige zijn. Ik dacht ‘dit houd ze maar een nummertje of twee vol, daarna gaan we wel even uiten spelen’. Dat viel ff tegen… Iedere beweging die ik vanaf het podium een andere richting maakte werd afgestraft door een jens aan mijn oren. Best leuk, maar niet voor mijn schouders, die voelde ik een week later nog. Even goed een prima optreden meegemaakt. Als ik mij niet vergis waren ze hier weer na een jaartje pauze. Het Ajoc festival is één van de betere in het Westen, een topact als Rowwen Hèze mag hier natuurlijk niet ontbreken.